مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید

بایگانی

تعمیر ماشین لباسشویی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

تعمیر ماشین لباسشویی یک دغدغه برای همه خانه ها مخصوصا خانم های شاغل می باشد.

لباس های کثیف تان زیاد شده و می خواهید لباس ها را در ماشین لباسشویی می گذارید که ناگهان متوجه می شوید که ماشین لباسشویی خراب شده است. یک عالمه لباس کثیف دارید که روی دستتان مانده و نمی دانید که باید با این لباس ها و همینطور یک ماشین لباسشویی خراب چیکار کنید.

ماشین لباسشویی مثل ساید بای ساید و یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل ضروری هرخانه ای محسوب می شود و زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود و احتیاج به تعمیر پیدا می کند به دلیل پیچیدگی هایی که ماشین لباسشویی دارد احتیاج به بررسی مشکلات توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی را دارد.

البته بسیاری از ماشین لباسشویی های موجود در بازار قابلیت عیب یابی خودکار دارند که می توان متوجه شد که کدام قسمت ماشین لباسشویی خراب شده است اما اگر نتوانستید ایراد را پیدا کنید کار عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی را باید بر عهده متخصصین و تکنسین های ماشین لباسشویی سپرد.

با انجام سرویس های منظم که هر شیش ماه یا سالیانه یک بار انجام می شود، می توان هرگونه ایراد جزئی در ماشین لباسشویی را قبل از تبدیل شدن به یک ایراد بزرگتر برطرف کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی

مشکلات متداول ماشین لباسشویی که نیاز به تعمیر دارند:

ماشین لباسشویی معمولا بر اثر استفاده زیاد یا درست استفاده نکردن دچار یکسری مشکل یا ایراد می‌شود. برخی از این ایرادات یا مشکلات با یکسری از راهکارهای ساده رفع می‌شوند اما یکسری دیگر از ایرادات باید توسط متخصص مجرب رفع شوند که در ادامه برخی از این ایرادات را ذکر کردیم.

  1. لباس‌ها را خوب نمی‌شوید
  2. سه نظام، کاسه نمد، بلبرینگ
  3. ماشین لباسشویی برق می‌دهد
  4. دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
  5. ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود
  6. گیر کردن دکمه‌های ماشین لباسشویی
  7. درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود
  8. تایمر ماشین لباسشویی خراب شده است
  9. تسمه ماشین لباسشویی پاره شده است
  10. درب ماشین لباسشویی قفل شده و باز نمی‌شود
  11. و غیره

منبع: تعمیر ماشین لباسشویی